مناسبتها

در این وبلاگ تاریخچه به وجود آمدن مناسبت های مختلف مورد بررسی قرار می گیرد

مناسبتها

در این وبلاگ تاریخچه به وجود آمدن مناسبت های مختلف مورد بررسی قرار می گیرد

  • ۰
  • ۰

۱۰ کسب و کارموفق و برتر دنیا در سال ۲۰۱۹کدامند ؟

 

کسب و کار های پولساز دنیا :

۱ – شرکت آمازون – بنیان گذار جف بیزوس ارزش بازار۸۰۲٫۱۸ میلیارد دلار

جفری پرستون بِیْزوس  کارآفرین، نیکوکار و سرمایه‌گذار آمریکایی در زمینهٔ اینترنت، و مدیرعامل و مؤسس شرکت آمازون است. آمازون بزرگترین شرکت خرده‌فروشی آنلاین در جهان است. او با بنیانگذاری وبگاه «آمازون دات‌کام»، نقش کلیدی در زمینهٔ رشد و ارتقای تجارت الکترونیک ایفا کرده‌است.بیزوس در آگوست ۲۰۱۳، واشینگتن پست را خرید.

کسب و کار های بسیار زیادی در دنیا وجود دارندکه توانسته اند به موفقیت برسند.اما وجه اشتراک همه آنها این است که این کسب و کارها کوچک شروع کرده اند و بزرگ شده اند.بزرگ شدن این کسب و کارهادلایل متعددی می تواند داشته باشد که از بحث امروز ما خارج است اما اگر بخواهم مهمترین دلیل موفقیت این کسب و کارهارابرایتان بگویم می توانم به نیازسنجی درست آنها از جامعه اشاره کنم.آنهاتوانسته اندامپراتوری کسب و کار خود راروی یک استراتیژی درست که همان نیاز جامعه است بنا کنندالبته بعضی از این شرکت ها توانسته اندخدمات خودرا به عنوان یک نیاز برای جامعه هدفشان مطرح کنندکه این موضوع بسیار توانسته روی موفقیت آنها تاثیر گذار باشد.

این رتبه بندی براساس ارزش بازار انجام شده است در این روش تعدادسهام هر شرکت در ارزش هر سهم ضرب می شود و ارزش شرکت محاسبه می شود.امااگر بخواهیدرتبه بندی براساس ارزش سهام شرکت ها داشته باشید نتیجه این لیست متفاوت خواهد بود.

 

کسب و کار

درتاریخ ۷ژانویه ۲۰۱۹ شرکت آمازون توانست با مدیریت جف بزوس تبدیل به ارزشمندترین کسب و کاردنیاشود و رقیب خود یعنی شرکت مایکروسافت را که چندین سال به این جایگاه تکیه زده بود پشت سر بگذارد.

  • آمازون در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تاسیس شد و هم اکنون در سیاتل واشنگتن مستقر است.
  • آمازون یک شرکت خرده فروشی آمریکایی است که به فروش و تحویل کالا در اینترنت می پردازد.
  • در این وب سایت کاربران اینترنت , تهیه کنندگان و تولید کنندگان می توانند محصولاتشان را به کمک این وب سایت به فروش برسانند.
  • این شرکت به دلیل ارائه کالا با کیفیت بالا, قیمت پایین , تحویل سریع و قدرت انتخاب وسیعی که به کاربرانش ارائه می دهد محبوبیت پیدا کرده است.
  • این شرکت دارای۲۳۰هزارنفرکارمنددرسراسردنیا,بیش از ۱۵۰ میلیارددلاردارایی و گردش مالی سالانه ای حدود۲۰۰ میلیارد دلار است.

این شرکت با ۲۵ سال سابقه ثروتمندترین شرکت دنیا و در رتبه اول لیست ۱۰تایی ما قرار می گیرد.

 

ادامه مطلب در همراه آی سی تی

 

 

 

  • ۹۸/۰۷/۲۸
  • حیدر قیصری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی