مناسبتها

در این وبلاگ تاریخچه به وجود آمدن مناسبت های مختلف مورد بررسی قرار می گیرد

مناسبتها

در این وبلاگ تاریخچه به وجود آمدن مناسبت های مختلف مورد بررسی قرار می گیرد

  • ۰
  • ۰

افزایش بازدید سایت

افزایش بازدید سایت تضمینی

افزایش بازدید سایت فروشگاهی چیست و چه کاربردی دارد؟ نرم افزار افزایش بازدید سایت رایگان یک فرایند آسان و کابردی است که ما در این مقاله اموزش افزایش بازدید سایت را به شما آموزش دادیم تا به راحتی بتوانید ربات افزایش بازدید سایت را انجام دهید. افزایش بازدید سایت فروشگاهی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ 

افزایش بازدید سایت تضمینی

افزایش بازدید سایت فروشگاهی چیست و چه کاربردی دارد؟ نرم افزار افزایش بازدید سایت رایگان یک فرایند آسان و کابردی است که ما در این مقاله اموزش افزایش بازدید سایت را به شما آموزش دادیم تا به راحتی بتوانید ربات افزایش بازدید سایت را انجام دهید. 

افزایش بازدید سایت فروشگاهی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ نرم افزار افزایش بازدید سایت برای اندروید  شما در این مقاله به صورت کامل و قدم به قدم افزایش بازدید سایت پارت کلیک به صورت تصویری را یاد میگیرید، پس از امروز به بعد پاسخ به این سوال که نرم افزار افزایش بازدید کننده سایت برای شما یک کابوس نیست. نرم افزار افزایش بازدید سایت با تغییر آی پی

افزایش بازدید سایت امری مهم و حیاتی برای مدیران وب سایت می باشد که قصد دارند خدمات و محصولات خود را معرفی کنند و از آن ها کسب درآمد داشته باشند. افزایش بازدید سایت

فزایش بازدید سایت راه ها و پیچ و خم های بسیاری دارد که در این مقاله من (حمیدرضا اسماعیلی زاده از تیم نوین سئو) قصد دارم تا به شما آموزش دهم که چطور این کار را انجام دهید. افزایش بازدید سایت

افزایش بازدید سایت و اهمیت آن : اگر وبسایت شما بازدیدکننده ای ندارد و یا حتی مخاطبین شما بسیار کم و اندک می باشد پس برای این که بازدیدکنندگان خود را به هزاران نفر تبدیل کنید توصیه میکنم که این مقاله را تا آخر مطالعه بفرمایید. افزایش بازدید سایت

افزایش ترافیک سایت با ۲۰ ترفند افزایش بازدید

۱- پست مهمان

اشتباه بزرگی که افراد در نوشتن پست های مهمان میکنند این است که پس از نوشتن یک سری مطلب آن را بدون منبع و بدون این که از سایت خود لینکی قرار دهند آن رهایش میکنند! افزایش بازدید سایت

نوشتن پست مهمان یکی از راه های افزایش ترافیک می باشد در صورتی که درست انجام شود. در زیر مراحل نوشتن یک پست مهمان صحیح را توضیح میدهم: افزایش بازدید سایت

ابتدا شروع به نوشتن یک پست مهمان کنید. برای اینکار وب سایت های گوناگونی وجود دارد. افزایش بازدید سایت

پس از نوشتن یک مطلب مفید به عنوان مهمان باید یک بخش به عنوان منابع مفید بسازید و داخل مطلب خود نشر دهید. افزایش بازدید سایت

سعی کنید در این بخش ۲ الی ۳ لینک مطالب مفید وبسایتتان که مربتط با موضوغ پست مهمانتان می شود را درج کنید. افزایش بازدید سایت

در نهایت شما مطلبی را نشر داده اید که یک منبع مفید دارد که در آن مطالب سایت خود را معرفی کرده اید و شک نکنید که این کار باعث رشد ۷۰ الی ۸۰ درصدی بازدید مطالب سایت شما می شود!!! افزایش بازدید سایت

افزایش بازدید سایت

۲- تعمیر و بروز رسانی مطالب قدیمی

این یک استراتژی ساده ولی کارآمد است. یقین داشته باشید با انجام این کار ۴۰ الی ۵۰ درصد بازدید مطالب شما افزایش میابد!!! افزایش بازدید سایت

به نظر شما برای انجام این کار باید چیکار کرد؟!

ابتدا یک مطلب قدیمی در سایت خود پیدا کنید. مثلا یک مطلب برای سئو در سال ۲۰۱۵ نوشته ام و طبیعتا الان باید مطالب و محتوای آن مقاله را به سال ۲۰۱۹ تغییر و بروز کنم.

برای بروز کردن مطالب سعی کنید تغییرات کامل دهید و فکر نکید با تغییر چند کلمه توانسته اید کار بزرگی انجام دهید.

مثلا اگر مقاله شما ویدئو نداشته است به آن یک یا دو ویدئو که مربوط به ۲۰۱۹ می شود را اضافه کنید. تصاویرتان را کامل تغییر دهید و بیشتر کنید. جملات را کم یا زیاد کنید تا کاملا مقاله دگرگون شده و یک مقاله تازه و داغ تبدیل شود.

افزایش بازدید سایت

افزایش آمار بازدید سایت

۳- توییت کردن مطالب

این راه یکی از راه های موجود برای تسخیر کاربران است. با توییت شدن مطابتان در شبکه اجتماعی توییتر هزاران کاربر را وارد وبسایت خود کنید.

اشتراک گذاری مطالب در وب سایت می تواند تاثیر بسیار مثبتی داشته باشد مخصوصا توییتر.

حتما داخل سایت خود دکمه اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی را داشته باشید برای این کار کافی است به وب سایت addthis یک سری بزنید و یا افزونه WordPress Share Buttons Plugin را برای وردپرس نصب کنید.

افزایش بازدید سایت

۴- بهینه سازی محتوا با استفاده از LSI

با ورود الگوریتم مرغ مگس خوار، درک و فهم کلمات کلیدی برای گوگل بسیار آسان شد. محتوایی که می خواهید مناسب با کلمه کلیدی مورد نظرتان بهینه کنید باید گوگل آن را درک کندو درک کردن گوگل سبب افزایش رتبه مطلب شما و در نتیجه افزایش بازدید آن می شود.

کلمات کلیدی LSI، کلماتی هستند که مربوط به محتوای شما میشوند. بگذارید این مسئله را بیشتر باز کنم.

مثلا شما در مورد شبکه های اجتماعی یک مقاله نوشته اید. خب LSI های این مقاله چه میتواند باشد:

  • فیس بوک
  • توییتر
  • لینکدین
  • محتوای ویروسی
  • پینترست

زمانی که گوگل این کلمات کلیدی LSI را در محتوای شما میبیند درک میکند که آن مطلب مربوط به شبکه های اجتماعی می باشد. به نظر شما کلمات کلیدی LSI مربوط مه مطالب خود را از کجا پیدا کنیم؟

شما میتوانید وارد وب سایت lsigraph.com شوید و کلمه کلیدی خود را وارد کنید پس از آن تمامی کلمات کلیدی مربوط به آن به شما نمایش داده می شود

یا این که کلمه کلیدی خود را در گوگل وارد کنید و پس از نمایش نتایج سایت ها در  پایین صفحه کلمات کلیدی مربوطه را به شما معرفی میکند.

افزایش بازدید سایت

افزایش بازدید سایت به صورت رایگان

۵- نشر محتوا در قالب های متفاوت

به سادگی میتوانید محتوای خود را که نوشته اید را در فرمت های متفاوت نشر دهید و طبیعتا نتایج بهتری خواهید گرفت. برای مثال یک مطالب را می توانید به صورت :

  • PDF
  • اسلاید
  • ویدئو
  • اینگفوگرافیک
  • پادکست (وویس)
  • و…

نشر دهید.

۶- تمرکز بر روی پادکست ها

انسان ها برای کسب اطلاعات در هر زمینه ای به ۳ دسته تقسیم می شوند:

  • افرادی که میل بیشتری به مشاهده ویدئو آموزش دارند
  • افرادی که میل بیشتری به خواندن دارند
  • افرادی که میل بیشتری به گوش کردن دارند

تصور کنید که یک مقاله تولید کرده اید و تمامی این افراد را ساپورت کنید، بازدید شما چندین برابر میشود.

پادکست ها طرفداران زیادی دارند و طی بررسی های انجام شده در آمریکاه ۲۳ درصد از افراد فقط  پادکست گوش میدهند.

افزایش بازدید سایت

افزایش بازدید واقعی

۷- تبلیغ سایت در وبلاگ ها

قراردادن محتوا در وبلاگ ها تاثیر بسیار بالایی دارد. برای این منظور میتوانید با مدیر وبلاگ ها تماس بگیرید و درخواست کنید تا مطالبتان را داخل وبلاگ خود منتشر کنند.

هم میتوانید کل مقاله را منتشر کنید و هم می توانید بخش مهمی از آن را منتشر و سپس در ادامه توضیح دهید که برای خواندن ادامه مقاله به سایت شما بیایند و لینک کامل مقاله خود را قراردهید.

۸- استراتژی بازسای محتوا

این مورد شبیه مورد دوم است اما با کمی پیچ و تاب…

یکی مقاله های خود را انتخاب کنید و سپس به طور کامل راه اندازیش کنید مانند یک پست جدید با نام تجاری و قابل بحث و سپس آن را نشر دهید.

۹- ایجاد محتوا برای نفوذگران

بسیاری از بلاگر ها و مدیران سایت ها حتی مدیران کانال و گروهای شبکه های اجتماعی هستند که مورد توجه کاربران می باشند و نفوذ زیادی بین ان ها دارند.

زمانی که شما مطلبی را برای آن ها تولید کنید و آنان این مطلب را شیر کنند بازدید بسیار زیادی طرف سایت شما خواهد آمد و این یک تکنیک است.

همین الان به دنبال چنین افرادی باشید.

۱۰- ویدئو در لینکدین

یک بررسی نشان داده، که کاربران شبکه اجتماعی لینکدین به سرعت در حال رشد هستند و این خبری خوب و فرصتی مناسب برای ما می باشد.

سعی کنید مرتبا مطالب خود را به صورت ناقص در لینکدین به اشتراک بگذارید مخصوصا ویدئو ها.

شما میتوانید همین تعامل را نیز ا فیس بوک داشه باشید.

لینکدین

ترفند افزایش بازدید

۱۱- میزبانی یک مسابقه جوایز

این سایت را مشاهده کنید : kingsumo.com

این وبسایت از تکنیک مسابقه جایزه برای دریافت ایمیل کاربران استفاده کرده است. به صورتی که یکی یکی ایمیل افراد را گرفته و سپس یک لیست ایمیل طولانی تولید میشود و در نهایت مطالب خود را برای افزایش بازدید به ایمیل آن افراد ارسال می کند.

۱۲- ارسال محتوا به صورت منظم در Medium.com

Medium.com، یکی از بهترین مکان هایی است که می توانید مقاله هایتان را به اشتراک بگذارید.

با این کار بازدیدکنندگان هدفمند دریافت خواهید کرد و باعث می شوید تا کاربران با مطلب شما درگیر شوند.

۱۳- فروم ها و انجمن ها

انجمن ها می توانند کاربران قابل توجهی را راهی سایت شما کند و مانند یک قیف عمل می کند.

شما می توانید داخل فروم ها عضو شوید و شروع به فعالیت در بخش مخصوص خودتان کنید. به سوال های کاربران پاسخ دهید و در همان پاسخ ها مقالات خود را به آن ها معرفی کنید.

۱۴- کیفیت مطالب = افزایش نرخ کلیک

اگر میخواهید ترافیک بیشتری را جذب کنید اصلا نیازی به رتبه بالاتر ندارید. به صورت جدی باید تمرکز کنید بر روی نرخ کلیک (CTR)

شما به راحتی میتوانید با نوشتن مقاله و عنوان جذاب نرخ کلیک خود را افزایش دهید و در این صورت رتبه بالاتری کسب خواهید کرد!!!

یک عنوان جذاب می تواند سبب کلیک بیشتری شود. اما چطور یک عنوان حذاب بنویسیم؟

  • به عنوان خود عدد اضافه کنید این کار سبب کاربردی تر شدن مطلبتان در نظر کاربران شود.
  • توضیحات متفاوتی را نسبت به توضیحات باقیه سایت ها بنویسید.
  • عناوینی که شامل کلماتی مانند : “بهترین” ، “چگونه” ، “چرا” ، “۲۰۱۹” باشد کلیک بیشتری خواهد خورد.
  • از عناوین بسیار احساسی استفاده کنید و می توانید به صورتی بنویسید که کاربر حساس شود تا ببینید موضوع واقعا چه خواهد بود. (مرموزانه)
  • کلمه کلیدی خود را در آدرس صفحه خود قرار دهید (URL)
  • کلمه کلیدی را در ابتدای توضیحات قرار دهید.

افزایش بازدید سایت

بالا بردن بازدید سایت در گوگل

۱۵- پاسخ به سوال مخاطبان در محتوا

ابتدا شما باید سوالات مخاطبان حوضه فعالیت خود را شناسایی کنید. اصل کار از همین جا شروع میشود.

سپس به این سوالات در محتوای خود پاسخ دهید. به همین سادگی

وب سایت answerthepublic.com یک دایرکتوری خارجی هست که کاربران داخل آن سوالات خود را میپرسند. این سوالات رو می توانید از اینجا یا فروم ها و شبکه های اجتماعی پیدا کنید و سپس می توانید در شبکه های اجتماعی به آن ها با معرفی سایت خود پاسخ دهید و یا حتی در مقالات خود به آن سوالات پاسخ دهید.

۱۶- یک کانال فعال یوتیوب ایجاد کنید.

طبق لیست وبسایت های محبوب، وب سایت www.youtube.com دومین سایت محبوب جهان است. برای استفاده از این وبسایت محبوب میتوانید یک کانال فعال ایجاد کرده و سپس ویدئو های مربوط به محتوای سایتتان تولید کنید و داخل آن به اشتراک بگذارید و مطئن باشد تاثیر بالایی را خواهید گرفت.

افزایش بازدید سایت

۱۷- بهینه سازی موبایل

گوگل در سال ۲۰۱۹ بسیار بیشتر از قبل بر روی موبایل تایید و تاکید کرده است. حالا که موبایل بسیار برای گوگل اهمیت دارد پس نباید این را از دست بدید که بیشترین کاربران گوگل از طریق موبایل وارد وبسایت ها می شوند.

اگر سایت شما رای موبایل بهینه نشده باشد اکثریت کاربران را از دست خواهید داد. حتما سایتتان را Responsive کنید و برای این که مطمئن شوید سایتتان برای موبایل بهینه است از ابزار Mobile Friendly می توانید استفاده کنید.

۱۸- محتوای طولانی

طبق بررسی ها، محتوا هر چه طولانی تر باشد بیشتر به اشتراک گذاشته می شود و سایت ها بیشتر به آن لینک میدهند.

طبق تصویر بالا محتوایی که به طور متوسط ۳۰۰۰ کلمه تشکیل شده باشد ۲۰۸% بیشتر از محتوای کوتاه به اشتراک گذاشته میشود.

این مطلب را مشاهده کنید. از ۶۰۰۰کلمه تشکیل شده است که به تعداد اشتراک آن مطلب دقت کنید ۱۳۰۰۰ بار به اشتراک گذاشته شده است و این بسیار عالی است.

۱۹- انتشار محتوای ویروسی

به نظر شما برای این که یک محتوا ویروسی شود باید از یک سری تکنیک ها و فرمول ها استفاده کرد؟!

۳ عامل وجود دارد که اگر آن ها را رعایت کنید محتوای شما ویروسی می شود:

محتوای ویروسی تصاویر زیادی دارد

طبق بررسی ها، استفاده از تصویر infographic (استفاده چند تصویر در یک تصویر) ، ویدئو و تصاویر بیشتر در ۹۰% مواقع با بیشترین موارد اشتراک گذاری مواجه می شود.

افزایش بازدید سایت

محتوای ویروسی دارای اطلاعات مفید است

این به سادگی به این معنی است که محتوای شما به نوعی فوق العاده مفید است. معمولا محتوا های آموزشی مفید در نظر گرفته میشود.

تحقیقات نشان داده، که محتوای بسیار کاربردی احتمال ابتلا به ویروس بسیار بالا است.

محتوای ویروسی نیاز به فشار اولیه دارد

در ابتدا سعی کنید محتوای خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید تا با این کار به افزایش و رشد بازدیدکننده مقالات و سایت خود کمک کنید.

۲۰- تبلیغ ویدئو ها و مقالات در Quuu

وب سایت Quuu، منبعی هست که میتوانید محتوای خود را به آن ارئه کنید. بهترین مقالات خود را انتخاب کنید و در این وبسایت نشر دهید و از نفوذگران بخواهید تا آن ها را به اشتراک بگذارند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی