مناسبتها

در این وبلاگ تاریخچه به وجود آمدن مناسبت های مختلف مورد بررسی قرار می گیرد

مناسبتها

در این وبلاگ تاریخچه به وجود آمدن مناسبت های مختلف مورد بررسی قرار می گیرد

  • ۰
  • ۰

serp چیست؟

serp چیست؟

 

serp چیست؟

 قبل از اینکه روی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو تمرکز کنید , باید بدانید serp چیست؟.سرپ مخفف عبارت (Serch Eingine Result Page )صفحه نتایج موتورهای جستجو یا همان صفحه ای که بعد از جستجوی یک کلمه مشاهده می کنیداست.

اگر در اینترنت جستجو کرده باشید با شکل ظاهری Serp آشنا هستید . اما ممکن است ندانید بعضی از نتایج که در رتبه های بالای Serp قرار گرفته اند به کمک برنامه هایی مانند: گوگل ادورز یا مایکروسافت بینگ ادزدرنتایج بالای  موتورهای جستجو قرار می‌گیرند.

 به طور کلی نتایج جستجو به دو صورت در  serp نمایش داده می شوند.

  •  نتایج  تبلیغات (پولی)

  • نتایج ارگانیک (طبیعی)

serp چیست؟

 

 

نتایج تبلیغات  که بابت آنها هزینه پرداخت می شود با نتایج ارگانیک که در پروسه سئوی سایت روی آنها تمرکز می کنید متفاوت است.یک Serp معمولی  دارای ۱۰ نتیجه ارگانیک  است  که به ۱۰ صفحه از ۱۰ وب سایت مختلف لینک داده شده است. 

ممکن است صفحه نتایج مقداری با هم متفاوت باشند اما آنها حداقل یک سرتیتر یک توضیح و یک آدرس منحصر به فرد دارند.بسیار مهم است که با ظاهر این المانها آشنا شوید چون در ادامه دوره  آموزش سئو این المان ها را بهینه و تغییر خواهیم داد. 

نکته قابل توجه این است که علاوه بر محتوای متنی در اینترنت شاهد انواع مختلفی از محتوا از جمله  ویدیو , عکس , نقشه و حتی فایل های صوتی هستیم که موتورهای جستجو توانایی نمایش آنها را دارند.

گاهی اوقات با سرچ یک عبارت کلیدی با صفحه ای روبرو می شوید (serp)که ترکیبی از انواع مختلف محتوا را به شما نمایش می دهد که می تواند انتخاب های  متنوعی به شما بدهد.(serp ترکیبی)

serp چیست؟

چرا باید مفهوم serp را بدانید؟

حالا که مفهوم سرپ را می دانید باید متوجه باشید که باید در بالاترین نتایج آن قرار بگیرید.هرچه در رتبه های بالاتری قرار بگیرید بازدید کننده بیشترو در نهایت کسب و کار پر رونق تری خواهید داشت.

 

این مهم امکان‌پذیر نیست مگر اینکه چگونگی کار موتورهای جستجو و نحوه تصمیم گیری آنها برای نمایش نتایج به کاربران را بدانید

هر چه بیشتر از چگونگی کار این موتورها و تصمیم آنها برای نمایش به کاربران آگاه شوید. بیشتر متوجه خواهید شد که چطور محتوای خود را در بالای محتوای دیگران قرار دهید.

حال که می دانید serp  چیست؟ باید تمام تمرکزتان را روی رسیدن به نتایج بالای  serp بگذارید.

بیشتر بخوانید :

سئو چیست؟ چه اهمیتی برای کسب و کارتان دارد؟

منبع : همراه آی سی تی

 

  • ۹۸/۰۹/۰۸
  • حیدر قیصری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی